Учитель английского языка Павел Александрович Левченков


Добро пожаловать
на сайт учителя английского языка
Левченкова Павла Александровича
 
 
Главная О себе Проекты Публикации Отзывы
 












в помощь ученикам

в помощь учителям

в помощь родителям

он-лайн консультации

в помощь сайту

Вопросы и ответы, отзывы, предложения и комментарии

Высшая лига образования САММИТ

Why Dont We Stop Him?

Vocabulary (make sure you know these words):

  • positive ['pɒzətɪv] - положительный;
  • an ambulance ['æmbjuləns] - машина скорой помощи;
  • negative ['neɡətɪv] - отрицательный;
  • a traffic jam ['træfɪkˌdʒæm] - пробка, затор на дороге.

Task 1. Listen to the text "Why Don't We Stop Him?", and say why the young member of the women's club wanted to stop the car producer.

Task 2. Listen to the story once again and put these sentences in the order they are given in the text to make an outline of the story.

  1. Main ecological problems in the gentleman's talk.
  2. Positive aspects of cars.
  3. Usual Friday Meetings at the Women's Club.
  4. Negative aspects of cars.

Task 3. Tell the story to your classmates, make out positive and negative effects that cars have.

 

назад к списку